Sådan sætter du gang i din dataindsamling.
Når du opretter kunder på Corelation Software, får du samtidigt mulighed for at tilknytte medarbejdere og opstarte dataindsamlingen (Autopiloten).
Følg guiden her for at komme i gang:
- Klik på "Kunder" i venstre side.
 - Klik på "Tilføj kunde" øverst i højre hjørne.
 - Under firmadetaljer skal du indtaste kundens virksomhed eller CVR-nummer og vælge den branche der beskriver kunder bedst.
 - Ving autopiloten på, for at konfigurerer dataindsamlingen.
 - Vælg nu dato for første udsendelse og intervallet.
 - Under kontakter tilføjer du personerne i kundens virksomhed. Vælg alle relevante.
 - Under medarbejdere vælger du de, som er tilknyttet kunden.
 - Klik så på "Opret" eller "Opret og tilføj yderligere kunder".
 
Når du har gennemført denne proces, er både kundens kontaktpersoner og din medarbejdere der er tilknyttet kunden aktiv på dataindsamling.